6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف عاشق الرسول في الإثنين 06 أكتوبر 2008, 3:08 pm

السلام عليكم أعضاء منتدانا الحبيب
النهاردة مش بأقدم موضوع ولا حاجة
أنا بس بأفتح باب مناقشة
عايز أعرف آراء الأعضاء في اللي احنا فيه
ليه حالتنا بقت كدا؟ ليه بقينا م المستضعفين ؟
ف حرب 73 شلينا القوى العظمى ف العالم وهيا واقفة تتفرج علينا
العرب اتحولوا من بشر لأسود أكلوا اليهود بأنيابهم
ليه دلوقتي الأسود بقوا قطط وحتى مش قطط لأن القطط بتعرف على الأقل تخربش
ياترى العيب فينا؟( الشعوب ) ولا العيب ف الكبار ؟ ( الحكام )
ياترى العيب فينا والغلط مننا ودا عقاب ربنا لينا؟
ولا دا حافز لينا عشان يغيرنا
ياترى احنا هانفضل كدا كتير؟
وآخر سؤال عايز أعرف
ان كشاب
وانتي كفتاة
شايف أو شايفة ف ايدنا ايه نعمله نغير بيه الواقع دا؟
ياريت ألاقي تفاعل لأن الموضوع مهم
وسلامي للجميع

-----------------------------------------------------




يهمك في ايه ؟!
أموت ولا أعيش ولا أغور ف ستين داهية انتا مال أهلك؟!!!




عاشق الرسول
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

ذكر
عدد المشاركات : 2448
العمر : 28
بتشتغل اية؟ : بشتغل نفسي
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 3
تاريخ التسجيل : 20/12/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 30
الاوسمه: مشرف مميز مشرف مميز

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف سفروته في الإثنين 06 أكتوبر 2008, 3:29 pm


انا فى الاول يامحمد بشكرك على الموضوع
ولينا الفخر على 35 سنه باللى عمله الاسود
بس عايزاك تسالى اصحابى واصحابك فى الكليه مجرد سؤال
فى اى واحد فيهم يقدر يشيل سلاح وينزل الضفه؟
هتلاقيه ضحك بكل استخفاف وهيتهمك بالجنون او الهطل
شبابانا فى كارثه من عدم تحمل المسئوليه
لو اليهود دخلو مصر
موش هنقدر نعمل الللى عمله ابويا وابوك
دا بالنسبه لينا شباب النهارده
لاكن الحكومات بقى موش هقدر اتكلم موش خوف انا مبخافش غير من اللى خالقنى
بس لو اتكلمنا عليهم هيبقى نقاش عقيم ملهوش اى لازمه
احنا لازم نبدا بنفسنا
طولت عليك
ياريت ترد عليا

سفروته
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

انثى
عدد المشاركات : 3061
العمر : 28
بتشتغل اية؟ : لسا متخرجتش
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 35
تاريخ التسجيل : 28/06/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف عاشق الرسول في الإثنين 06 أكتوبر 2008, 4:11 pm

مشكورة على الاهتمام والرد
بس أنا مش معاكي مصر فيها شباب زي الفل
وجندها ف رباط ليوم القيامة زي ما قال الرسول - صلى الله عليه وسلم -
لكن الهمم محبطة والأمل بيختفي يوم ورا التاني
وللأسف بيظهر على السطح مجموعة م الشباب التافه الذي يعيش بلا هدف
لكن دا مش ينفي وجود شباب مجدين نفسهم يعملوا حاجة النهاردة قبل بكرة
عايزة تتأكدي أدخلي المساجد ف التراويح والتهجد
هتلاقي اللي واقفين مش أبويا وأبوكي
لا زمايلي وزمايلك اللي بنتكلم عليهم
الشباب من الجنسين
العزم موجود بس عايزين اللي يوجههم

وآسف للإطالة

-----------------------------------------------------




يهمك في ايه ؟!
أموت ولا أعيش ولا أغور ف ستين داهية انتا مال أهلك؟!!!




عاشق الرسول
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

ذكر
عدد المشاركات : 2448
العمر : 28
بتشتغل اية؟ : بشتغل نفسي
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 3
تاريخ التسجيل : 20/12/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 30
الاوسمه: مشرف مميز مشرف مميز

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف سفروته في الإثنين 06 أكتوبر 2008, 4:26 pm


فاهماك والله وراييى من رايك بس اللى على السطح
دول كتروا اوى وصلاه التهجد والتراويح كانت اد ايه تفرح
فين العزم والقوه اللى هتخلينا نعمل كدا
وايه السر فى ضعفنا واستهبالنا مع حقوقنا؟

سفروته
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

انثى
عدد المشاركات : 3061
العمر : 28
بتشتغل اية؟ : لسا متخرجتش
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 35
تاريخ التسجيل : 28/06/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف عاشق الرسول في الإثنين 06 أكتوبر 2008, 4:29 pm

دا بقى السؤال اللي محيرني وبأطلب م الكل يشارك برأيه
ممكن نلاقي فكرة تكون بداية حركة مننا
لأن الشاب مش هايحركه غير شاب زييه فاهمه ومقدر تفكيره

-----------------------------------------------------




يهمك في ايه ؟!
أموت ولا أعيش ولا أغور ف ستين داهية انتا مال أهلك؟!!!




عاشق الرسول
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

ذكر
عدد المشاركات : 2448
العمر : 28
بتشتغل اية؟ : بشتغل نفسي
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 3
تاريخ التسجيل : 20/12/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 30
الاوسمه: مشرف مميز مشرف مميز

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف سفروته في الإثنين 06 أكتوبر 2008, 5:34 pm


ياريت حد يجاوب والله
معتقدش ان ظروفنا الاقتصاديه اللى عملت فينا كدا؟


سفروته
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

انثى
عدد المشاركات : 3061
العمر : 28
بتشتغل اية؟ : لسا متخرجتش
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 35
تاريخ التسجيل : 28/06/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف {lo2lo2t alb7r} في الإثنين 06 أكتوبر 2008, 7:39 pm


والله ما عارفه شو احكي وشو اقول بس ما بعرف شو الي جرف الشباب واكثر الشباب الي طرق
بعيده كل البعد عن طريق الجهاد والمثابره والحريه
معرفش يمكن كل الي هم الشباب دلوقتي انهم يعيشوا حياه( cool)
والي بقصدوا حياة الفنانين والفنانات الي كل الشباب بقوى نفسهم يبقوا زيهم
وبعدين دلوقتي بقى الشباب مش عوزين غير الفرح
بيقولوا احنا مش مجبورين نسيب الفرح والعز الي احنا موجودين في
يا ريهام ونحمل سلاح وننزل نموت او ننزل ومرجعش
تاني يمكن انا مش قدره اوصل الفكره الموجود جوايه
بس الي جرف الشباب الى هذا الطريق
هي كل المشاكل الموجوده بالحياه الكل عاوز يبقى مبسوط وفرحان
ومبسوط وفرحان دي بمفهومهم بقت السرمحه والسهر والخخخخخ
ويا رب ما اكون طولت عليكم

{lo2lo2t alb7r}
مشرفه على جميع المنتديات
 مشرفه على جميع المنتديات

انثى
عدد المشاركات : 6224
العمر : 27
بتشتغل اية؟ : مش بشتغل
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
85 / 10085 / 100

السٌّمعَة : 7
نقاط : 181
تاريخ التسجيل : 14/03/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 60
الاوسمه: نجمة المنتدى نجمة المنتدى

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://future.do-goo.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف عاشق ابوتريكة في الثلاثاء 07 أكتوبر 2008, 6:34 pm

يا جماعه التفكير في الجهاد والسلاح ده اخر حاجه
الاول نشوف نفسنا
نجاهد نفسنا
ننتصر علي شهواتنا
ثم علي الشيطان
ثم بعد ذالك نعد العدة لليهود الملاعين
بس في حاجه في 73 الناس بعد النكسة رجعت لربنا
في الكام سنة اللي قبل 73 وفعلاً الجنود كانوا علي ايمان عالي
حتي في ساعة الحرب كانوا يردددون الله اكبر الله اكبر
ثم بعد النصر بعد الناس عن ربهم
وكثرت ذنوبهم
فبدأت مرحلة تانية
مرحل الغلاء و الازمة الاقتصادية
علشان كده لازم كل واحد مننا احنا يقف مع نفسه
ويبدا في المساعدة في الكشف عن تلك الحكومة الفاسدة
ولابد ان نضع نصب اعينننا

قل لان يصيبنا الا ما كتب الله لنا هو مولالنا و علي الله فليتوكل المتوكلون



-----------------------------------------------------



عاشق ابوتريكة
مشرف المستقبل الاسلامى
 مشرف المستقبل الاسلامى

ذكر
عدد المشاركات : 1740
العمر : 27
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 1
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.alexawee.com/vb/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف عاشق الرسول في الثلاثاء 07 أكتوبر 2008, 6:38 pm

شكرا لمرورك يا جومانة
ومشكورة على نظرتك اللي كلها تشاؤم دي
ربنا يستر والله بس يا جماعة البلد فيها شباب كتير كويس
مش كله ف الضياع أو يمكن أنا اللي شايف غلط
الله أعلم

-----------------------------------------------------




يهمك في ايه ؟!
أموت ولا أعيش ولا أغور ف ستين داهية انتا مال أهلك؟!!!




عاشق الرسول
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

ذكر
عدد المشاركات : 2448
العمر : 28
بتشتغل اية؟ : بشتغل نفسي
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 3
تاريخ التسجيل : 20/12/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 30
الاوسمه: مشرف مميز مشرف مميز

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف عاشق الرسول في الثلاثاء 07 أكتوبر 2008, 6:49 pm

عاشق ابوتريكة كتب:
يا جماعه التفكير في الجهاد والسلاح ده اخر حاجه
الاول نشوف نفسنا
نجاهد نفسنا
ننتصر علي شهواتنا
ثم علي الشيطان
ثم بعد ذالك نعد العدة لليهود الملاعين
بس في حاجه في 73 الناس بعد النكسة رجعت لربنا
في الكام سنة اللي قبل 73 وفعلاً الجنود كانوا علي ايمان عالي
حتي في ساعة الحرب كانوا يردددون الله اكبر الله اكبر
ثم بعد النصر بعد الناس عن ربهم
وكثرت ذنوبهم
فبدأت مرحلة تانية
مرحل الغلاء و الازمة الاقتصادية
علشان كده لازم كل واحد مننا احنا يقف مع نفسه
ويبدا في المساعدة في الكشف عن تلك الحكومة الفاسدة
ولابد ان نضع نصب اعينننا

قل لان يصيبنا الا ما كتب الله لنا هو مولالنا و علي الله فليتوكل المتوكلون



جزاك الله خير يا اسلام بجد رد جميل فعلا احنا محتاجين رجعة لربنا
لأن الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم
بس برضه الهدف م الموضوع دا اننا نوصل لهدف نعمل بيه حاجة
يعني اننا نعمل حاجة تفيد ف التغيير وتحرك ليه
حاجة ايجابية وبصراحة لحد دلوقتي مش عارف
يعني مثلا ممكن نعمل موضوع بيتكلم عن مواقف بتقابلنا ونناقشها نحلل حياتنا
ايه اللي فيها صح وايه اللي غلط


-----------------------------------------------------




يهمك في ايه ؟!
أموت ولا أعيش ولا أغور ف ستين داهية انتا مال أهلك؟!!!




عاشق الرسول
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

ذكر
عدد المشاركات : 2448
العمر : 28
بتشتغل اية؟ : بشتغل نفسي
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 3
تاريخ التسجيل : 20/12/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 30
الاوسمه: مشرف مميز مشرف مميز

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف عاشق ابوتريكة في الثلاثاء 07 أكتوبر 2008, 10:20 pm

ابدا بنفسك
صاحب الصالحين
اوعي تصاحب صديق سوء
ثانيا الصلاوات الخمسة في المسجد
ثالثا الصيام
دول يكفوك لو فعلتهم لهذيب النفس اولا
ثم ابداء متابعة اخبار اخوانك الفلسطين والعراقين
لان من لايهتم بامر المسلمين فليس منهم

-----------------------------------------------------



عاشق ابوتريكة
مشرف المستقبل الاسلامى
 مشرف المستقبل الاسلامى

ذكر
عدد المشاركات : 1740
العمر : 27
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 1
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.alexawee.com/vb/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف MR.GIMO في الأربعاء 08 أكتوبر 2008, 2:41 am

انا عيز اقول حاجه

زى مامحمد قال احنا عندنا شباب كتير كويسين ومؤمنين ونفسهم يعملو حاجه بجد للبلد بس للاسف محدش بيقدر يتكلم
لان احنا فى بلد الى بيتكلم فيها بيتقطع لسانه
وبس احنا لو سكتنا اكتر من كدا معناش هانعرف نتكلم تانى وهانصحى فى يوم هتلاقى البلد بقت غير البلد والناس غير الناس
ومش بعيد تلاقى واحد يهودى ولا امريكى هوا الى بيصحيك ويخدك من الدا للنار
هاتقلى طيب مانتحرك ونعمل حاجه
هاقلك مين الى هايتحرك انت عارف مين الى معاك ومين الى ضدك وبعدين احنا خبرتنا قليله فى الموضيع دى يعنى عيزين حد يوجهنا صح
وممكن الى يوجهنا يكون اصلن متوجه من فوق ويبعدنا عن الطريق الى احنا عايزين نمشى فيه
هاقلك ايه ولا ايه
كل واحد دلوقتى بيدور على نفسه هايعيش ازاى وياكل منين وياكل اولاده امتى والكل ملهى فى الحياه الزفت الى احنا عايشينها دى

واسف على الاطاله

-----------------------------------------------------

MR.GIMO
General Manager
General Manager

ذكر
عدد المشاركات : 3650
العمر : 29
بتشتغل اية؟ : بهدى النفوس
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
100 / 100100 / 100

السٌّمعَة : 1
نقاط : 85
تاريخ التسجيل : 14/06/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 100
الاوسمه: .::اداره المنتدى::. .::اداره المنتدى::.

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://yamgm3na.own0.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف عاشق ابوتريكة في الأربعاء 08 أكتوبر 2008, 3:28 am


يعم جيمو
انا معاك ان حياتنا زفت
والناس ملهيه
بس في حاجه هو احنا مش نقدر نقول لا للفساد اللي في بلدنا
حتي لو اعتقلوا مننا
بس برضه علي رأي المثل
العيار اللي ميصبش يوجع
صح وله اييييييييييييه
كلنا شيفين الناس اللي وقفت وقالت لا مصيرهم فيييييييييين
بس نغير نفسينا
وندعي ربنا
انا مبقولش ان احنا نخرب في بلدنا
لا ده غلط بس لو كل واحد في مكانه مبصش لغيره واشتغل لله
ان الله يحب اذا عمل احدكم عمل ان يتقنه

لانصلح حالنا لو الناس ترجع تمسك المصحف زي رمضان
اكيد حاجله هتتغير جوانا
اانا بنصح نفسي وبنصحكوا انتوا كماااااااااان
وربنا يرجع العزة للمسلمين والاسلام



-----------------------------------------------------



عاشق ابوتريكة
مشرف المستقبل الاسلامى
 مشرف المستقبل الاسلامى

ذكر
عدد المشاركات : 1740
العمر : 27
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 1
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.alexawee.com/vb/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف سفروته في الأربعاء 08 أكتوبر 2008, 3:40 pm


معنى اللى انتوا بتقولوه دا
ان مفيش فى ايدنا غير الدعا.؟

سفروته
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

انثى
عدد المشاركات : 3061
العمر : 28
بتشتغل اية؟ : لسا متخرجتش
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 35
تاريخ التسجيل : 28/06/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف عاشق ابوتريكة في الأربعاء 08 أكتوبر 2008, 6:53 pm

لا انتي كده فهمتي غلط

الدعاء ده حلل
وفي حلول كثيرة ان شاء الله

-----------------------------------------------------



عاشق ابوتريكة
مشرف المستقبل الاسلامى
 مشرف المستقبل الاسلامى

ذكر
عدد المشاركات : 1740
العمر : 27
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 1
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.alexawee.com/vb/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف {lo2lo2t alb7r} في الأربعاء 08 أكتوبر 2008, 7:37 pm


ربنا معااك يا تريكه انت وكل الي زيك وبجد
البلد حتتصلح على اديكوا

{lo2lo2t alb7r}
مشرفه على جميع المنتديات
 مشرفه على جميع المنتديات

انثى
عدد المشاركات : 6224
العمر : 27
بتشتغل اية؟ : مش بشتغل
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
85 / 10085 / 100

السٌّمعَة : 7
نقاط : 181
تاريخ التسجيل : 14/03/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 60
الاوسمه: نجمة المنتدى نجمة المنتدى

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://future.do-goo.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف عاشق ابوتريكة في الأربعاء 08 أكتوبر 2008, 9:37 pm

فعلا
في ناس في بلدنا علي ايدهم ان شاء الله الاحلام هتبقي حقيقة

-----------------------------------------------------



عاشق ابوتريكة
مشرف المستقبل الاسلامى
 مشرف المستقبل الاسلامى

ذكر
عدد المشاركات : 1740
العمر : 27
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 1
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.alexawee.com/vb/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف {lo2lo2t alb7r} في الأربعاء 08 أكتوبر 2008, 11:13 pm


ان شاء الله يا اسلام والي اعرفوا عن المصرين كل خيررررررررررررررررررررررررر
وشببها حيرجعوها وحينظفوها ان شاء الله

{lo2lo2t alb7r}
مشرفه على جميع المنتديات
 مشرفه على جميع المنتديات

انثى
عدد المشاركات : 6224
العمر : 27
بتشتغل اية؟ : مش بشتغل
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
85 / 10085 / 100

السٌّمعَة : 7
نقاط : 181
تاريخ التسجيل : 14/03/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 60
الاوسمه: نجمة المنتدى نجمة المنتدى

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://future.do-goo.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: 6 أكتوبر من 1973 إلى 2008

مُساهمة من طرف سفروته في الخميس 09 أكتوبر 2008, 12:31 am


اتخذوا من جند مصر جندا كثيفا فانهم خير اجناد الارض

سفروته
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

انثى
عدد المشاركات : 3061
العمر : 28
بتشتغل اية؟ : لسا متخرجتش
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 35
تاريخ التسجيل : 28/06/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة

- مواضيع مماثلة

 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى