اغبى البنات تعالو يا بنات وخدوو عبرة ههههههههههه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

اغبى البنات تعالو يا بنات وخدوو عبرة ههههههههههه

مُساهمة من طرف lalya في الإثنين 05 مايو 2008, 6:00 pm

سألت فتاة فتاة اخرى اكبر منها سنا وتجربة , عن أغبى البنات .. فأجابت الفتاة الواعية بشكل صريح .. وبصورة حكيمة .. قائلة :



اغبى البنات هي التي تثق بالرجل من اول كلمة حب براقة واول نظرة دفاقة.

اغبى البنات هي التي تعطي اسرارها لرجل تعرفت عليه في هذة اللحظة.

اغبى البنات هي التي تعطي رقمها وعنوانها لشاب سمعت منه كلمة (احبك).

اغبى البنات هي التي تلتقي مع عشيقها في احد الاماكن العامة على امل الزواج بها.

اغبى البنات هي التي تعطي اغلى ما تملك بارخص الاثمان.

اغبى البنات هي التي تظهر مفاتنها امام الشباب عمدا حتى تلفت الانظار اليها.

اغبى البنات هي التي تعتقد ان الحب في جيل المراهقة يدوم مدى الحياة.

اغبى البنات هي التي تعتقد ان الحب لا يجلب المصائب في بعض الاحيان

lalya
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

انثى
عدد المشاركات : 924
العمر : 25
بتشتغل اية؟ : ولاشي صافي وافيه
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
65 / 10065 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 25/04/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 3
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى البنات تعالو يا بنات وخدوو عبرة ههههههههههه

مُساهمة من طرف MR.mando في الإثنين 05 مايو 2008, 6:58 pm

كلام جميل وقنوع ويا ريت كل بنات المنتدي يقرو ويفهمو وينشروها

Sad

MR.mando
General Manager
General Manager

ذكر
عدد المشاركات : 3896
العمر : 31
بتشتغل اية؟ : ملكش دعوة
مزاجى :
نشاطى :
100 / 100100 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 89
تاريخ التسجيل : 17/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 100
الاوسمه: .::اداره المنتدى::. .::اداره المنتدى::.

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.malware-site.www

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى البنات تعالو يا بنات وخدوو عبرة ههههههههههه

مُساهمة من طرف pido في الإثنين 02 يونيو 2008, 1:45 am

بس فى رجالة اذكياء بيخلوا البنات يصدقوهم فى كل حاجة من اول نظرة او من اول كلمة حب كل قاعدة ولها شواذ

pido
مستقبلي نشيط
 مستقبلي نشيط

ذكر
عدد المشاركات : 255
العمر : 33
مزاجى :
نشاطى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 31/12/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 5
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى البنات تعالو يا بنات وخدوو عبرة ههههههههههه

مُساهمة من طرف سندريلا المستقبل في الجمعة 13 يونيو 2008, 4:22 pm

موضوع جميل جدا
وانا استفد منة حاجات كتير
اكيد كل الى قرؤة استفاد منه
L.e.D.a

سندريلا المستقبل
مستقبلي فعال
 مستقبلي فعال

انثى
عدد المشاركات : 566
العمر : 24
مزاجى :
نشاطى :
55 / 10055 / 100

السٌّمعَة : 3
نقاط : 21
تاريخ التسجيل : 19/04/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 3
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى البنات تعالو يا بنات وخدوو عبرة ههههههههههه

مُساهمة من طرف عاشق الرسول في السبت 14 يونيو 2008, 10:28 am

موضوع جميل يا ليلى بس مش كل الرجالة كدا صدقيني

-----------------------------------------------------




يهمك في ايه ؟!
أموت ولا أعيش ولا أغور ف ستين داهية انتا مال أهلك؟!!!




عاشق الرسول
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

ذكر
عدد المشاركات : 2448
العمر : 28
بتشتغل اية؟ : بشتغل نفسي
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 3
تاريخ التسجيل : 20/12/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 30
الاوسمه: مشرف مميز مشرف مميز

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى البنات تعالو يا بنات وخدوو عبرة ههههههههههه

مُساهمة من طرف MR.GIMO في الأربعاء 18 يونيو 2008, 4:30 am

Coolموضوع جميل جدا بس مش كل البنات اغبيه ولا كل الولاد ازكيه المهم الحب الحقيقى

MR.GIMO
General Manager
General Manager

ذكر
عدد المشاركات : 3650
العمر : 29
بتشتغل اية؟ : بهدى النفوس
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
100 / 100100 / 100

السٌّمعَة : 1
نقاط : 85
تاريخ التسجيل : 14/06/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 100
الاوسمه: .::اداره المنتدى::. .::اداره المنتدى::.

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://yamgm3na.own0.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى البنات تعالو يا بنات وخدوو عبرة ههههههههههه

مُساهمة من طرف rere2010 في الأحد 10 أغسطس 2008, 4:03 pm

الموضوع حلو اوى
وفعلا مش كمل البنات اغبيه ولا كل الاولاد ازكيه مش صوابعك زى بعضها لازم الاختيار الصح مش اى حاجه وتفكرى اكتر من مليون مره

rere2010
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

انثى
عدد المشاركات : 2042
العمر : 26
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 21/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى البنات تعالو يا بنات وخدوو عبرة ههههههههههه

مُساهمة من طرف saso2als في الأربعاء 13 أغسطس 2008, 10:17 am

كل كلمه انت كتبتيها صح و اسال مجرب اللى هو انا
و جاتها نيله اللى عايزه رجاله يا حبيبتى

saso2als
مستقبلى جديد
 مستقبلى جديد

انثى
عدد المشاركات : 56
العمر : 30
مزاجى :
نشاطى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 31/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى البنات تعالو يا بنات وخدوو عبرة ههههههههههه

مُساهمة من طرف lalya في الإثنين 18 أغسطس 2008, 1:01 pm

الله الله شووو مالك ع الجاااااااااااااااااال؟ ههههههههههههه منيحين في وفي ؟... انا بشوف انو الغبى ب بالبناات .... لا تفرحوو يا شباب ما بدااافع عنكم بشوف وبقول الي بشوفو هههه

lalya
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

انثى
عدد المشاركات : 924
العمر : 25
بتشتغل اية؟ : ولاشي صافي وافيه
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
65 / 10065 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 25/04/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 3
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى البنات تعالو يا بنات وخدوو عبرة ههههههههههه

مُساهمة من طرف maha_meto90 في الإثنين 18 أغسطس 2008, 2:26 pm

البنت اللي بتعمل اي حاجة من اللي انتي قولتي عليها مش غبية لييه؟؟؟؟؟؟ لان اكيد البنت اللي عندها الجرأة تعمل اللي انتي قولتي عليه ده متفتحة وجدا كمان وبالتالي حاجة تافهة جدا زي دي مش هتعدي من تحت اديها

والولاد مش أغبية علي فكرة ومش سهلين الاااااااااااااا في حال البنت ضحكت علي الولد ههههههه بيبقي زي اللعبة في اديها .... وف الحالة دي ممكن نقدر نقول علي الولد غبي فعلا
وعلي رأي المثل : يا مأمن للحريم يا مامن للمعزة وسط البرسيم

maha_meto90
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

انثى
عدد المشاركات : 4955
العمر : 26
بتشتغل اية؟ : أستاذ.دكتور.رئيس قسم
مزاجى :
نشاطى :
60 / 10060 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 4
تاريخ التسجيل : 16/08/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه: عضو مميز عضو مميز

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى