حوارات جاده بين الشباب والبنات

صفحة 2 من اصل 5 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف MATRIX في الأربعاء 30 يناير 2008, 12:36 am


شكرا

Sad

MATRIX
مستقبلى جديد
 مستقبلى جديد

ذكر
عدد المشاركات : 56
العمر : 34
مزاجى :
نشاطى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 22/01/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 3
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف الحـــائـــره في الأربعاء 30 يناير 2008, 1:20 am

ربنا يقويك على شغلك يا رب
بس لازم تشارك معانا بعد كدا
واهلا بيك يا ماتريكس معانا
وانا بقى هابدا بالسؤال
وسؤالى هو

سؤالى للشباب
انت لو البنت هى اللى جتلك وطلبت منك الجواز او قالت لك انها معجبه بيك؟
انت هاتعمل ايه
هل هاتسيبها وهاتقول عليها مش مؤدبه؟
ولا انت هاتعلم ايه
يلا عاوزه اعرف رايكم




عدل سابقا من قبل في السبت 09 فبراير 2008, 11:41 pm عدل 2 مرات

-----------------------------------------------------



الحـــائـــره
مشرفة
 مشرفة

انثى
عدد المشاركات : 733
العمر : 26
بتشتغل اية؟ : بذاكر وبمتحن وكدا يعنى
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
60 / 10060 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 135
تاريخ التسجيل : 06/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف عاشق ابوتريكة في الأربعاء 30 يناير 2008, 3:42 am

لا طبعنا هحاول ابعد عنه علشان اكيد هي قالت لحد غيري قبل كده وبعدين علي راي المثل القلب وما يريد يعني مش اي حد هيدخل جو قلبي

-----------------------------------------------------



عاشق ابوتريكة
مشرف المستقبل الاسلامى
 مشرف المستقبل الاسلامى

ذكر
عدد المشاركات : 1740
العمر : 27
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 1
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.alexawee.com/vb/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف الحـــائـــره في الأربعاء 06 فبراير 2008, 7:55 pm

ايوه يا اسلام انا معاك
بس دى واحده اتخلت عن كبريائها واتخلت عن اهم حاجه فى حياه البنت
ان الولد هو اللى يتقدم لها او يقولها الكلمه دى
بردو ساعتها هايكون دا ردك
ولا ايه ؟
وعاوزه اعرف رايكم كلكم

-----------------------------------------------------



الحـــائـــره
مشرفة
 مشرفة

انثى
عدد المشاركات : 733
العمر : 26
بتشتغل اية؟ : بذاكر وبمتحن وكدا يعنى
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
60 / 10060 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 135
تاريخ التسجيل : 06/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف طموح999 في الجمعة 08 فبراير 2008, 4:12 am

..اللـــــــــــــــــــــــــه .. موضوع حلو الحائرة .. ربنا يخليكي..
بس حابة اعلق على نقطة قالها اسلام .. هوا صح الرجال قوامووون على النساء والرجال غالا رايو هوا الصح بس برضو لازم يكون قابل للتفاوض ..
اما حكاية ان الرجل ممكن يسمع ويقرا ف نفس الوقت والمراة لا ..
فهذي اسمحلي معلومة غلط .. بالعكس كل العلماء النفسانيين بيقولوا ان المراة ممكن تركز ف اكثر من شي وقد تستطيع ان تركز ف 6 اشياء اما الرجل فمايقدر يركز الا ف شي واحد .. وهذا كلام موثوق حتى الدكاترة الاجانب بيقولوه ف كتبهم ..
وسلااااااااام
^_^

طموح999
مستقبلى جديد
 مستقبلى جديد

انثى
عدد المشاركات : 37
العمر : 25
بتشتغل اية؟ : طالبة
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 27/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف طموح999 في الجمعة 08 فبراير 2008, 4:44 am

وحابة اعلق كمان على حاجة ثانية .. برضو على اسلاااااااام ^_^
لانو في مثل يقول (خذ من يحبك ولاتاخذ من تحب ) بالعكس ذي انسانة مخلصة ليك وبكدا حتعرف انها انسانة صريحة وانها حتفضل طول عمرها مخلصة ليك ..
وبعيدن الحب مافيلو كبرياء الكبرياء والحي لو اجتمعوا فذا حيكون حب زائف ومحا يعيش..

طموح999
مستقبلى جديد
 مستقبلى جديد

انثى
عدد المشاركات : 37
العمر : 25
بتشتغل اية؟ : طالبة
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 27/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف عاشق ابوتريكة في الجمعة 08 فبراير 2008, 3:19 pm

انا هرد عليكي بكلمة وحدة { شاكرين علي مرورك يا طموح999 }

-----------------------------------------------------



عاشق ابوتريكة
مشرف المستقبل الاسلامى
 مشرف المستقبل الاسلامى

ذكر
عدد المشاركات : 1740
العمر : 27
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 1
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.alexawee.com/vb/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف الحـــائـــره في السبت 09 فبراير 2008, 11:53 pm

بصو يا جماعه
بعد اذنكم انا هاعدل شويه فى السؤال
او بمعنى اصح هازود عليه
وسؤالى هايبقى


سؤالى للشباب
انت لو البنت هى اللى جتلك وطلبت منك الجواز او قالت لك انها معجبه بيك؟
انت هاتعمل ايه
هل هاتسيبها وهاتقول عليها مش مؤدبه؟
ولا انت هاتعلم ايه

وسؤالى للبنات
انتى ممكن تعملى كدا لو حبيتى حد هاتقولى له؟
ولا هاتعملى ايه

يلا عاوزه اعرف رايكم
وحد بقى يسال هو مافيش غيرى بيسال هنا ولا ايه

-----------------------------------------------------



الحـــائـــره
مشرفة
 مشرفة

انثى
عدد المشاركات : 733
العمر : 26
بتشتغل اية؟ : بذاكر وبمتحن وكدا يعنى
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
60 / 10060 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 135
تاريخ التسجيل : 06/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف aiman في السبت 01 مارس 2008, 10:49 am


مساء الخير للجميع


سؤالى هو :
أ. ما رأيكن في الفتيات المتحررات اللاتي لايفكرن في كلام الأخرين ويتصرفن بفكرهن دون وعى أو اعتبار ؟
ب . كذلك مارأيك فى الشباب الذين يتصرفون مثلهن ؟
وهل هذا التصرف يعود الى التربية أم إلى مواكبة التطور !

aiman
مستقبلى جديد
 مستقبلى جديد

ذكر
عدد المشاركات : 30
نشاطى :
0 / 1000 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 29/02/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف hodafooon في الثلاثاء 04 مارس 2008, 11:19 am

اولا ::: السلام عليكم

انا والله معنديش غير سؤال واحد بس

هما لية البنات قلبهم حجر

بالرغم من ان المفروض انهم يكونوا ملائكة

وميعرفوش يسامحو انا مش بقول بسرعة بس على الاقل يطلعوا عينك على بال ما يظهروا انهم بقم خلاص مفيش حاجة

مش عارف لية

عاوز رأيك يا سيت الكل

ولية انتى حائرة

ولو مش عاوزة تقزلى لية انتى حئرة على المنتدي قوليلي على الاميل

hodafooon@yahoo.com

وشكرا ُ::::Sad((())))).....,,,,,,

hodafooon
مستقبلى جديد
 مستقبلى جديد

ذكر
عدد المشاركات : 47
العمر : 33
نشاطى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 17/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف عاشق ابوتريكة في الثلاثاء 04 مارس 2008, 3:32 pm

hodafooon كتب:اولا ::: السلام عليكم

انا والله معنديش غير سؤال واحد بس

هما لية البنات قلبهم حجر

بالرغم من ان المفروض انهم يكونوا ملائكة

وميعرفوش يسامحو انا مش بقول بسرعة بس على الاقل يطلعوا عينك على بال ما يظهروا انهم بقم خلاص مفيش حاجة

مش عارف لية

عاوز رأيك يا سيت الكل

ولية انتى حائرة

ولو مش عاوزة تقزلى لية انتى حئرة على المنتدي قوليلي على الاميل

hodafooon@yahoo.com

وشكرا ُ::::Sad((())))).....,,,,,,




والله يابني فكرتني بنفسي اول مرة اخش المنتدي عملت زيك


بس من القواعد عدم وضع الايميل في المشاركة اوكي وياريت تكون هادي وتتكلم براحه علشان نقدر نساعد بعض

-----------------------------------------------------



عاشق ابوتريكة
مشرف المستقبل الاسلامى
 مشرف المستقبل الاسلامى

ذكر
عدد المشاركات : 1740
العمر : 27
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 1
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.alexawee.com/vb/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف S@FW@T في الثلاثاء 11 مارس 2008, 3:48 pm

الموضوع عاجبنى اوى بس انا مش عندى اسئله و سلامى للجميع و اولهم الحائره على افكارها النيره هههههههههههههه

S@FW@T
مستقبلي نشيط
 مستقبلي نشيط

ذكر
عدد المشاركات : 122
العمر : 27
نشاطى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 22/12/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 3
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف الحـــائـــره في الأربعاء 12 مارس 2008, 1:21 pm

اولا يا جماعه انا برحب بكل حد جديد شارك معانا
وثانيا
بعتذر عن غيابى المده اللى فاتت دى

وبقول لـS@FW@T
مش لازم يكون عندك اسئله علشان تشارك معانا
انت تقدر تدخل وتجاوب على الاسئله المطروحه
لاننا مش بنحط الاسئله دى وخلاص
احنا لازم نجاوب عليها الاول
وهبدا انا اجاوب علي الاسئله اللى فاتت

وبقول لــ aiman
البنات دول اكيد رأيى فيهم زى راى اى حد فيكم
انهم بنات لا بيحافظوا على دينهم ولا على نفسهم ولا على حياتهم
ومش بيفوقوا من اللى بيعملوه دا الا بعد فوات الاوان
ودول احنا ما نملكش ليهم غير النصيحه اكتر من كدا ما نقدرش نعمل وندعيلهم بالهدايه

وبالنسبه لــ hodafooon
مافيش بنت اصلا قلبها حجر
هى تلاقيها بس بتتدلع عليك شويه
ههههههههههههههه
ودا كان رأيى
وبالنسبه بقى لــ ليه انا حائره
ادخل هنا وانت تعرف

http://future.do-goo.com/montada-f1/topic-t2078.htm



-----------------------------------------------------



الحـــائـــره
مشرفة
 مشرفة

انثى
عدد المشاركات : 733
العمر : 26
بتشتغل اية؟ : بذاكر وبمتحن وكدا يعنى
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
60 / 10060 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 135
تاريخ التسجيل : 06/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف kenoz_200 في الإثنين 24 مارس 2008, 2:58 am

بجد موضوه تحفه السوال ممكن يكون بصفه خصه للفتاه الى ممكن ارتبط بيه

kenoz_200
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

ذكر
عدد المشاركات : 1169
العمر : 32
بتشتغل اية؟ : متفرغ للمنتدى
مزاجى :
نشاطى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 01/08/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 3
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف جنااااااااااان في الأحد 06 أبريل 2008, 11:46 pm

ســــــــــــــاكن اوصادي وبحبه واتمنى ائابلو فكرت اصارحه لكن ابدا ابدا ماقدرشي اقوله اقوله

وفضلت استنى استنى الايام في معاد مايسهر ومعاد مايرجع وكل خطوه ارسم احلام تكبر في البي
والب يطمع واقول مصيره هيحس بيه لو يوم صادفني وسلم عليه حيلاقي صورته ساكنه في عنيه وهيحس بيها في رعشه ايديا نسيت الموضوع يخ يخ بس عن نفسي ياحائره مش حقول للي بحبه بحبك لاني لو قولت بيقولو ا عليه ايه هو نفسه هيقول ايه بنت فلاتانه مش متربيه بس
لكن عن جد اشكرك على الفكره الاكثر من رائعه تشكوراااااااتي Sad

جنااااااااااان
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

انثى
عدد المشاركات : 2893
العمر : 28
بتشتغل اية؟ : عــــازفه على الكيبـــورد
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
85 / 10085 / 100

السٌّمعَة : 3
نقاط : 12
تاريخ التسجيل : 11/02/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 55
الاوسمه: نجمة المنتدى نجمة المنتدى

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف jet_liii في الإثنين 07 أبريل 2008, 5:43 pm

الحائره كتب:
بصو يا جماعه
بعد اذنكم انا هاعدل شويه فى السؤال
او بمعنى اصح هازود عليه
وسؤالى هايبقى


سؤالى للشباب
انت لو البنت هى اللى جتلك وطلبت منك الجواز او قالت لك انها معجبه بيك؟
انت هاتعمل ايه
هل هاتسيبها وهاتقول عليها مش مؤدبه؟
ولا انت هاتعلم ايه

وسؤالى للبنات
انتى ممكن تعملى كدا لو حبيتى حد هاتقولى له؟
ولا هاتعملى ايه

يلا عاوزه اعرف رايكم
وحد بقى يسال هو مافيش غيرى بيسال هنا ولا ايه





والله يا جماعه انا ليه وجهة نظر مختلفه خالص





صراحه من حق البنت انها تعبر عن نفسها



بس لازم تتاكد الاول ان الولد بيحبها الاول




وبعدين انا عن نفسى لو جت وقالتلى بحبك




انا هقولها وانا كماااااااااااااااااااااااااااااااان




وعلى فكره فى الموقف ده هيبقى


انا اللى مقصر فى حبها مش هى


jet_liii
مستقبلي مميز
 مستقبلي مميز

ذكر
عدد المشاركات : 1531
العمر : 28
بتشتغل اية؟ : مهندس الكترونيات
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
61 / 10061 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 409
تاريخ التسجيل : 26/10/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 7
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف الدلوعة في الثلاثاء 15 أبريل 2008, 11:54 pm

انا عن نفسى لو متاكدة مية فى المية انو بيحبنى ممكن قاولو انما لو مش متاكدة لا طبعا لان ممكن كدة يحسب انى البنت اللى مشلقيا حد و بتلزق فية

الدلوعة
مستقبلي نشيط
 مستقبلي نشيط

انثى
عدد المشاركات : 353
العمر : 25
مزاجى :
نشاطى :
59 / 10059 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 06/02/2008

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 3
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف الحـــائـــره في الأربعاء 16 أبريل 2008, 6:33 pm

بصوا يا جماعه
انا عاوزه اقول حاجه
انا شايفه ان البنت اللى تروح للولد وتقوله انها بتحبه حتى لو هى حاسه ان هو كمان بيحبها

او لو حتى متاكده من كدا
تبقى بتتنازل عن حاجات كتييييييييير اوى
بتتنازل عن كرامتها وعن حقها الوحيد فى الحياه
ان هو اللى يروح لها الاول وان هو اللى يقولها انه بيحبها وان هو اللى بيتقدم لها مش هيا
وهاتبقى سهله اوى بالنسبه له
وهاقولكم على حاجه تانيه دايما اهلى بيقولوها لى
ان البنت لازم تبقى جوهره ثمينه وان اللى بحبها او عاوز يتجوزها يتعب اوى عقبال لما يطولها لانه لو اخدها بالساهل هايسبها بالساهل لكن لو تعب اوى علشان يطولها هايبقى من الصعب اوى انه يسبها او يفرط فيها
هاااااااااااااااا......كلامى صح ولا ايه يا شباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عدل سابقا من قبل الحائره في الجمعة 18 أبريل 2008, 11:05 pm عدل 2 مرات

-----------------------------------------------------



الحـــائـــره
مشرفة
 مشرفة

انثى
عدد المشاركات : 733
العمر : 26
بتشتغل اية؟ : بذاكر وبمتحن وكدا يعنى
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
60 / 10060 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 135
تاريخ التسجيل : 06/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف Smile For Me في الخميس 17 أبريل 2008, 2:41 am

الحائره كتب:
بصوا يا جماعه انا عاوزه اقول حاجهانا شايفه ان البنت اللى تروح للولد وتقوله انها بتحبه حتى لو هى حاسه ان هو كمان بيحبها
او لو حتى متاكده من كداتبقى بتتنازل عن حاجات كتييييييييير اوى بتتنازل عن كرامتها وعن حقها الوحيد فى الحياه ان هو اللى يروح لها الاول وان هو اللى يقولها انه بيحبها وان هو اللى بيتقدم لها مش هيا وهاتبقى سهله اوى بالنسبه له وهاقولكم على حاجه تانيه دايما اهلى بيقولوها لى ان البنت لازم تبقى جوهره ثمينه وان اللى بحبها او عاوز يتجوزها يتعب اوى عقبال لما يطولها لانه لو اخدها بالساهل هايسبها بالساهل لكن لو تعب اوى علشان يطولها هايبقى من الصعب اوى انه يسبها او يفرط فيها

هاااااااااااااااا......كلامى صح ولا ايه يا شباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بس افردي يا حائره ان الشاب ده محرج مكسوف مش بيعرف يتكلم اوي يحرج يقولها وهو واضح عليه بس مش قادر يعبر بالسانه ولا كله علي الشباب الشباب وطالما هو ممكن يقدر ده مش في حاجه سهل وصعب هو قدر انه جات منها علشان كدا هيقدر حبها ليه ويحافظ عليه ومستحيل يضيعه

Smile For Me
مشرف على جميع المنتديات
 مشرف على جميع المنتديات

ذكر
عدد المشاركات : 3000
العمر : 26
مزاجى :
نشاطى :
60 / 10060 / 100

السٌّمعَة : -1
نقاط : 3
تاريخ التسجيل : 22/12/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 40
الاوسمه: مشرف مميز مشرف مميز

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف فراشه في الخميس 17 أبريل 2008, 6:35 pm

Smile For Me كتب:
الحائره كتب:
بصوا يا جماعه انا عاوزه اقول حاجهانا شايفه ان البنت اللى تروح للولد وتقوله انها بتحبه حتى لو هى حاسه ان هو كمان بيحبها
او لو حتى متاكده من كداتبقى بتتنازل عن حاجات كتييييييييير اوى بتتنازل عن كرامتها وعن حقها الوحيد فى الحياه ان هو اللى يروح لها الاول وان هو اللى يقولها انه بيحبها وان هو اللى بيتقدم لها مش هيا وهاتبقى سهله اوى بالنسبه له وهاقولكم على حاجه تانيه دايما اهلى بيقولوها لى ان البنت لازم تبقى جوهره ثمينه وان اللى بحبها او عاوز يتجوزها يتعب اوى عقبال لما يطولها لانه لو اخدها بالساهل هايسبها بالساهل لكن لو تعب اوى علشان يطولها هايبقى من الصعب اوى انه يسبها او يفرط فيها

هاااااااااااااااا......كلامى صح ولا ايه يا شباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟




بس افردي يا حائره ان الشاب ده محرج مكسوف مش بيعرف يتكلم اوي يحرج يقولها وهو واضح عليه بس مش قادر يعبر بالسانه ولا كله علي الشباب الشباب وطالما هو ممكن يقدر ده مش في حاجه سهل وصعب هو قدر انه جات منها علشان كدا هيقدر حبها ليه ويحافظ عليه ومستحيل يضيعه




طبعا كلامك يا حائرة صح


المفروض البنت تحافظ على كرامتها

ولو هى فعلا قالت انها بتحبه نظرته ليها اكيد هتتغير


ودا الاكيد

لان الشباب دلوقتى لما بيتجوزه مش بيكون على حب ام ومش لدرجه الحب بياخد واحده عمرى ما خرج معاها ويكون واثق انها تصلح زوجه ليه وتحافظ عليه

ودا الكلام اللى الشباب بيعمله

والبنت ايه غير كرامه وكبرياء

فراشه
مستقبلي نشيط
 مستقبلي نشيط

انثى
عدد المشاركات : 369
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 1
نقاط : 1
تاريخ التسجيل : 06/06/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف الحـــائـــره في الجمعة 18 أبريل 2008, 11:22 pm

Smile For Me كتب:
الحائره كتب:
بصوا يا جماعه انا عاوزه اقول حاجهانا شايفه ان البنت اللى تروح للولد وتقوله انها بتحبه حتى لو هى حاسه ان هو كمان بيحبها
او لو حتى متاكده من كداتبقى بتتنازل عن حاجات كتييييييييير اوى بتتنازل عن كرامتها وعن حقها الوحيد فى الحياه ان هو اللى يروح لها الاول وان هو اللى يقولها انه بيحبها وان هو اللى بيتقدم لها مش هيا وهاتبقى سهله اوى بالنسبه له وهاقولكم على حاجه تانيه دايما اهلى بيقولوها لى ان البنت لازم تبقى جوهره ثمينه وان اللى بحبها او عاوز يتجوزها يتعب اوى عقبال لما يطولها لانه لو اخدها بالساهل هايسبها بالساهل لكن لو تعب اوى علشان يطولها هايبقى من الصعب اوى انه يسبها او يفرط فيها

هاااااااااااااااا......كلامى صح ولا ايه يا شباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟



بس افردي يا حائره ان الشاب ده محرج مكسوف مش بيعرف يتكلم اوي يحرج يقولها وهو واضح عليه بس مش قادر يعبر بالسانه ولا كله علي الشباب الشباب وطالما هو ممكن يقدر ده مش في حاجه سهل وصعب هو قدر انه جات منها علشان كدا هيقدر حبها ليه ويحافظ عليه ومستحيل يضيعه

انا هاقولك على حاجه
لما انتم يا ولاد بتتكسفوا امال احنا البنات نعمل ايه
سيبوا لنا احنا الكسوف دا لانه بتاعنا اصلا
ماينفعش الولد يتكسف انه يقول ومستنى البنت هى اللى تيجى تقوله
ودا رأى لانه لو بيحبها بجد وناوى على انه يكمل حياته معاها
اكيد عمره ما هايتكسف انه يروح ويقولها حاجه زى دى
صح ولا ايه؟؟؟

-----------------------------------------------------



الحـــائـــره
مشرفة
 مشرفة

انثى
عدد المشاركات : 733
العمر : 26
بتشتغل اية؟ : بذاكر وبمتحن وكدا يعنى
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
60 / 10060 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 135
تاريخ التسجيل : 06/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف عاشق ابوتريكة في الجمعة 18 أبريل 2008, 11:50 pm

لالالالالالالالالالالالالالالالا
يا جماعه بصوا احنا نروح القسم احسن

-----------------------------------------------------



عاشق ابوتريكة
مشرف المستقبل الاسلامى
 مشرف المستقبل الاسلامى

ذكر
عدد المشاركات : 1740
العمر : 27
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 1
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.alexawee.com/vb/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف الحـــائـــره في السبت 19 أبريل 2008, 11:17 pm

عاشق ابوتريكة كتب:
لالالالالالالالالالالالالالالالا
يا جماعه بصوا احنا نروح القسم احسن


هههههههههههههههههههه
ايه يا اسلام انت شايفنا بنتخانق
ولا انت بتهدى النفوس

-----------------------------------------------------



الحـــائـــره
مشرفة
 مشرفة

انثى
عدد المشاركات : 733
العمر : 26
بتشتغل اية؟ : بذاكر وبمتحن وكدا يعنى
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
60 / 10060 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 135
تاريخ التسجيل : 06/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف عاشق ابوتريكة في السبت 19 أبريل 2008, 11:45 pm

ههههههههههههههههههههه
اصل كده شكله بقت خناقة جامده جدا ومن الاحسن نلغي السؤال ده ونبتدي من جديد ده بعد اذنكوا
ايييييه ريكوا

-----------------------------------------------------



عاشق ابوتريكة
مشرف المستقبل الاسلامى
 مشرف المستقبل الاسلامى

ذكر
عدد المشاركات : 1740
العمر : 27
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
75 / 10075 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 1
تاريخ التسجيل : 05/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.alexawee.com/vb/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: حوارات جاده بين الشباب والبنات

مُساهمة من طرف الحـــائـــره في الأحد 20 أبريل 2008, 12:05 am


ماشى بس فين السؤال
بس قول رايك الاول
علشان عاوزين نعرفه

-----------------------------------------------------



الحـــائـــره
مشرفة
 مشرفة

انثى
عدد المشاركات : 733
العمر : 26
بتشتغل اية؟ : بذاكر وبمتحن وكدا يعنى
دولتي :
مزاجى :
نشاطى :
60 / 10060 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 135
تاريخ التسجيل : 06/11/2007

بطاقة الشخصية
نقاط التميز: 10
الاوسمه:

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 2 من اصل 5 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى